Beau Jimmink - Trainer

De naam is Beau Jimmink een man van 28 jaar jong en woonachtig in Almere.
Het tennis is mij met de paplepel ingegeven. Mijn ouders zijn Amsterdammers en eigenlijk ben ik dat zelf ook; heb zelfs een licht accent. Het bericht dat ik in het mooie Vondelpark bij een van de grootste clubs van Nederland ga werken werd thuis dan ook met enig gejuich ontvangen.

Ik ben al vanaf mijn achtste jaar bezig met de tennissport.
Heb tot mijn 12e jaar met veel plezier bondstraining gevolgd, hier is de basis van mijn techniek en tactiek gelegd. Daarna ging mijn tennisleventje verder bij LTV-Almere en daar speel ik nog steeds competitie met mijn vrienden; komend voorjaar in de “heren zaterdag hoofdklasse”.

Het tennislesgeven is mijn passie.  Vind het een uitdaging om mensen te helpen om beter te worden met tennis.
Dat doe ik door te werken aan de basisvaardigheden maar ook door uit te gaan van de sterke punten van iemand.
Ik geef les aan de hand van de vijf spelsituaties en probeer zoveel mogelijk de lessen aan te passen aan niveau en leeftijd.

Ik heb de opleiding Sport & Bewegen gevolgd. Heb diverse modules gedaan o.a. Tenniskids A&B&Blauw en Multiskilz (motoriek). Allemaal handvaten voor het speels lesgeven aan kinderen.
De module Tenniskids Blauw is bedoeld voor lesgeven aan kinderen van 4 tot 6 jaar, wellicht kan ik hiermee ook bij Festina aan de slag.

Kortom ik kijk ernaar uit om iedereen van LTC Festina te ontmoeten van Mini-speler tot en met Senior-80+ maar het liefst nog dat jullie bij mij op les komen.
Mochten jullie overigens vragen hebben, dan kun je me altijd aanschieten bij de club bellen of mailen.

Ik heb er zin in Festina ! Tot op de baan . . .  groeten van,

Beau Jimmink