Contact en bereikbaarheid

Tel. clubhuis: 020 - 6183183

Algemeen e-mail adres: secretariaat@ltcfestina.nl
Website: www.ltcfestina.nl

Postadres secretariaat, bestuurs-, club-, en algemene zaken

L.T.C. Festina
Vondelpark 2a
1071 AA Amsterdam

Bankrekening L.T.C. Festina

Rabobank Amsterdam       BIC code: RABONL2U
- hoofdrekening:                 NL 41 RABO 0156 0281 82
- contributies:                     NL 27 RABO 0155 6387 85
- overige zaken leden:        NL 49 RABO 0155 6387 77

Kamer van Koophandel dossiernummer L.T.C. Festina

Bereikbaarheid en ligging

L.T.C. Festina ligt in het Vondelpark en is in het Vondelpark uitsluitend wandelend of per fiets bereikbaar. Gemotoriseerd vervoer is in het Vondelpark verboden. De ingang van Festina ligt direct rechts van de kinderspeeltuin "Het Grote Melkhuis".

Ingangen Vondelpark zuidkant

Ingang Van Eeghenstraat: linksaf, rechts om de grote vijver heen lopen,"Het Grote Melkhuis" ligt recht vooruit. Direct rechts daarnaast ligt de ingang van L.T.C. Festina.

Ingang PC Hooftstraat: rechtdoor het Vondelpark in blijven lopen en na 200 meter rechts om vijver heen, dan ligt "Het Grote Melkhuis" recht vooruit, rechts daarvan is de ingang van L.T.C. Festina.

Ingang Emmastraat: Vondelpark ingaan, na 50 meter op T-splitsing rechtsaf, 200 meter doorlopen, linksaf voor de grote vijver, "Het Grote Melkhuis" ligt recht vooruit, rechts hiervan is de ingang.

Ingangen Vondelpark noordkant

Ingang Filmmuseum: rechtsaf gaan, na 300 meter moeten de tennisbanen goed te zien zijn.

Ingang Gerard Brandtstraat: linksaf, rechts om de tennisbanen heenlopen. Op een gegeven moment is de ingang rechts (voor "Het Grote Melkhuis").

Ingang Kattenlaan: Het Vondelpark linksaf inlopen, het pad volgen dat wijkt van de rand, (tweede links) je komt dan voor "Het Grote Melkhuis" langs, direct links daarvan is de ingang.

Openbaar vervoer

Vanaf al deze tramhalten is het 10 tot 15 minuten lopen naar Festina.

Tramlijn 1, halte op de Overtoom, hoek 2de Constantijn Huygensstraat

Tramlijn 2, halte op de Willemsparkweg, hoek Cornelis Schuytstraat: Ingang Vondelpark Van Eeghenstraat.

Tramlijn 3, halte op de 1ste Constantijn Huygensstraat, hoek Overtoom: Ingang Vondelpark Filmmuseum.

Tramlijn 3, halte 1ste Constantijn Huygensstraat, hoek Willemsparkweg. Ingang Vondelpark PC Hooftstraat.

Tramlijn 5, halte Paulus Potterstraat. Ingang Vondelpark PC Hooftstraat.

Tramlijn 12 halte op de 1ste Constantijn Huygensstraat, hoek Overtoom. Ingang Vondelpark Filmmuseum.
Zie ingangan Vondelpark hierboven.

Parkeren Cition

Parkeren in de straten rondom het Vondelpark kost 4 of 5 euro per uur, afhankelijk van de plek.
Voor meer informatie zie : http://www.parkeren-amsterdam.com/parkeertarieven