Aanmelden jeugdspelers
Nieuwe aanmelding jonge jeugdspelers in 2023 voor het seizoen 2024 (geen ouder(s) is/zijn lid van Festina) is alleen mogelijk indien jeugdspelers tussen 4½ jaar t/m 5½ jaar oud is op 31 december 2023 (geboren tussen 1 juli 2018 en 30 juni 2019) en voor kinderen van Festina leden (t/m 16 jaar (geboren in 2007 of later). Voor alle andere jeugdspelers is aanmelden niet mogelijk.
Voor alle informatie zie de vorige webpagina "Aanmelden als lid".

Aanmelden seniorspelers
- seniorspelers die op 31 december 2023 tussen 30 en 49 jaar oud zijn (geboren in 1974 t/m 1993)
- seniorspelers die al op de wachtlijst staan (en dus een geldig registratienummer hebben), ongeacht hun leeftijd
- AST Shot leden die in het jaar 2023 AST Shot lid zijn
Voor alle informatie zie de vorige webpagina "Aanmelden als lid".

Aanmelden
Indien u vorig jaar een geldige aanmelding heeft gedaan voor het lidmaatschap van L.T.C. Festina, heeft u een bevestigings-email met een geldig 10-cijferig registratienummer ontvangen. U dient dit nummer te gebruiken om uw gegevens op te halen, zodat wij kunnen registreren dat uw aanmelding aansluitend gebeurt op uw eerdere aanmelding(en).

Indien u "gerechtigd" bent om voor de eerste keer te mogen aanmelden - zie voorgaand - kies dan direct "Ga door".